צלם מוצרים

החשיבות שבצילום מוצרים מקצועי

צילום מוצרים הוא נושא שחשיבותו הולכת ומתעצמת. בעבר, דאגה לעניין זה הייתה נחלתם של מעטים – אותם גופים שיכולים היו להרשות לעצמם לפרסם בשלטי חוצות, עלונים, עיתונים ובטלוויזיה. כיום בעידן האינטרנט המצב שונה לגמרי, וזה מתבטא במספר מישורים. שינוי אחד הוא בהרגלי הצריכה של קהל הצרכנים. כיום יותר ויותר אנשים מבצעים קניות באינטרנט. מגמה זו, שתחילה נתקלה בחשדנות ואחר כך צברה תאוצה, רק הולכת ומתעצמת, כאשר עסקים רבים העבירו חלק גדול מהמסחר אל העולם הווירטואלי. השינוי השני הוא שכיום, לא רק חברות ועסקים גדולים מבקשים להציג צילומי מוצרים. במצב בו לכל אחד יש גישה אל הרשת ופוטנציאל חשיפה עצום, יתכן ותהיו מעוניינים בהצגת תמונות מקצועיות גם אם אתם בלוגרים או אמנים עצמאיים וכיוצא באלה. שינוי נוסף הוא שפע הגירויים הוויזואליים שאנו מוצפים בהם מדי יום (בפרסומות ותמונות באינטרנט), בנוסף לחוסר הריכוז ההולך וגובר שלנו והנטייה להקדיש פחות זמן לכל גירוי שכזה. במצב זה, אם התמונה שלכם לא תהיה טובה, מקצועית ומעניינת, יש סיכוי גדול שלא תצליחו ללכוד את תשומת הלב של קהל היעד. כל אלה הופכים את משימת הצילום למאתגרת מאוד.

צילום מוצרי פרסום וקידום מכירות

מוצרי פרסום הם מוצרים שונים אשר נועדו לקדם מכירות או להפיץ שם של חברה, אמן, עמותה או כל אדם או גוף המעוניינים לזכות בחשיפה. בדומה לצילום המוצר והתמונה אותה מציגים בסופו של דבר, גם המוצר עצמו מהווה מעין כרטיס ביקור של אותו הגוף ולכן כדאי לבחור אותו בחכמה. לא תמיד כדאי ללכת על המובן מאליו. לפעמים אפשר להפתיע במוצר פרסום מקורי ומשעשע שקשור בדרך כלשהי לעניין, וניתן גם לקדם אותו בעזרת תמונה מקורית שחורגת מדרך צילום המוצרים המקובלת, הסולידית והמינימליסטית. ניתן לשלב אלמנטים שונים לצד המוצר, לשחק עם התאורה והאביזרים בדרך שיעבירו אווירה ומסר כלשהם.

מדוע להזמין צלם מוצרים מקצועי?

כיום בעידן המצלמות הדיגיטליות, הטלפונים הסלולריים, האינסטגרם ותuכנות העריכה הביתית, רבים מתפתים לחשוב שהם מסוגלים לייצר בעצמם צילום מוצר מקצועי. אך האמת היא שמעטים האנשים שמסוגלים להגיע לתוצאה מקצועית באמת. ברוב המקרים, גם עין שאינה מקצועית תחוש בהבדל. תארו לכם מצב שבו אתם נתקלים בתמונת מוצר מסוים, ומזהים את אותו הטיפול והפילטר שהענקתם אתם לתמונה של ארוחת הצהריים שלכם לפני שהעליתם אותה לפייסבוק? גם אם מדובר במוצר נהדר, הרושם המתקבל מתמונה שאינה מקצועית הוא בעל השפעה מכרעת, ויכול להיות הגורם שימנע בסופו של דבר את קניית המוצר.

אחד הגורמים אשר מבדילים בין מקצוענים לחובבנים היא חשיבה על כל הפרטים הקטנים. אם השקעתם כסף, זמן ומחשבה רבים בפיתוח המוצר ובהשגת פלטפורמות לשיווק שלו – אסור לכם להזניח את צילום המוצר. מראה עיניים הוא גורם חשוב, בייחוד כאשר נבצר מן הקונה להתרשם מן המוצר במציאות, וכל מה שיש לו הם תמונה והסברים כתובים.

צילום מוצרים אשר נעשה עם ציוד מקצועי, בסטודיו או בכל מיקום אחר, על ידי אנשים מקצוענים, הוא חובה לכל מי שרוצה לשווק דבר מה. צלם מקצועי יוכל, ביחד אתכם, להתאים את התאורה, האביזרים, הזוויות וליצור את האווירה ואת המסר שהכי מתאימים למצור שלכם. עבודת הצילום והטיפול שאחריו יבטיחו שהתמונה שלכם תהיה יפה, מקצועית ומדויקת – כזו שתגרום לאנשים להתרכז בה, להקליק עליה, ובסופו של דבר – לבחור בה.